Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.

Detalii OK
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Nume Furnizor Scop Expira Tip
PHPSESSID Karen Millen Cookie pentru menținerea sesiunii de lucru sesiune HTTP
gdpr_* Karen Millen Cookie pentru memorarea consimțământului de acceptare a cookie-urilor pe acest site 1 an HTTP
Cookie-urile de preferinţă permit unui site să îşi amintească informaţii care se modifică după modul în care se comportă sau arată site-ul, precum limba dvs. preferată sau regiunea în care vă aflaţi.
Momentan, nu folosim acest tip de cookie-uri
Declaraţie cookie-uri actualizată în data de 10.05.2018
 

FAQ

1. KAREN MILLEN dispune de un Serviciu de Relaţii cu Clienţii?

Da, ne puteţi contacta prin intermediul formularului de contact, email sau apelând linia noastră telefonică de asistenţă pentru clienţi. Telefon: 0729900988 Email: contact@karenmillen.ro

2. Ce informaţii pot solicita Serviciului de Relaţii cu Clienţii?

Puteți contacta Serviciul de Relații cu Clienții dacă aveți nelămuriri legate de produse, comenzi, plată, returnări şi alte incidente.

3. Unde pot primi comanda?

Puteți primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu, etc) sau într-unul din magazinele Karen Millen la alegerea Dvs.

4. Cât durează livrarea comenzii?

Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Livrarea la magazin durează între 2 si 3 zile lucrătoare, livrarea standard între 3 și 5 zile lucrătoare și livrarea Express Loco 6h (Bucuresti). Livrarea Express se va lua in considerare doar pentru comenzile plasate de Luni pana Vineri, până la ora 12:00. În zilele oficiale libere nu se vor preda colete curierului.

5. Cât trebuie sa plătesc pentru livrare?

Pentru livrarea la magazin, transportul este gratuit . Livrarea standard costă 19 lei. (timp de livrare 3-5 zile lucrătoare) Livrarea Express Loco (în București) costă 45 lei. (timp de livrare 6h)

6. Cum cumpar de pe karenmillen.ro?

1. Vizualizați produsul/produsele care vă interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile și partea din spate a produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
2. Selectați un articol și adăugați-l în coș. Puteți continua cumpărăturile sau puteți plasa comanda.
3. Alegeţi o metodă de livrare.
4. Selectaţi o metodă de plată.
5. Confirmați comanda.
6. Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii.

7. Voi primi acelaşi produs pe care îl văd în fotografie?

Fotografiile sunt de calitate superioară, astfel încât să reflecte detaliile fiecărui produs. Este posibil să observaţi diferenţe la acele produse în cazul cărora materia primă în sine şi procesul de prelucrare a acesteia influenţează rezultatele finale, cum ar fi produsele lucrate manual.

8. Este posibil să primesc informaţii periodice prin e-mail cu ultimele noutăţi şi oferte de la Karen Millen?

Pentru a fi mereu la curent, utilizatorii site-ului web karenmillen.ro se pot abona la un newsletter periodic, cu informaţii privind ofertele şi noutăţile. Vă puteţi abona în secţiunea Newsletter (poate fi link direct la newsletter).

9. Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul de la Karen Millen?

În secțiunea "Newsletter" veti putea să va dezabonati cu ușurință. Completati datele și selectati "Trimitere".

10. Cum recuperez parola dacă am uitat-o?

Dacă ați uitat parola, puteți să o recuperați din secțiunea Log-in. Veți primi un e-mail cu noua parolă.

11 .Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?

După ce ati plasat comanda, veti primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primiti in 24 de ore de la plasarea comenzii contactati departamentul nostru de Relatii cu Clientii.

12. Pot să aflu starea comenzii mele?

Da, puteți vedea starea actualizată a comenzii dvs în timp real. Pentru aceasta, accesați secțiunea "comenzi realizate" a contului dvs. Dacă nu sunteti înregistrat, dati click pe linkul "Informații comandă" din e-mailul de confirmare.

13. Pot şterge un articol din comanda mea?

Da.

14. Se poate anula o comandă?

Da, cu condiţia ca aceasta să nu fi intrat deja în procesul de ambalare şi expediere. Puteţi solicita anularea prin formularul de contact sau apelând linia noastră telefonică de asistenţă pentru clienţi.

15. Ce trebuie să fac dacă primesc un articol pe care nu l-am comandat?

Dacă primiţi vreodată, din greşeală, un articol pe care nu l-aţi comandat, vă rugăm să contactaţi Serviciul de Relaţii cu Clienţii.

16. Pot să schimb articolele mele?

Din pacate nu se pot schimba articolele. Produsele achiziţionate de pe karenmillen.ro pot fi returnate cu condiţia să nu fi fost utilizate, să se afle în stare perfectă, să fie atasata eticheta produsului . Banii vor fi inapoiati doar in contul dvs bancar.

17. Cum trebuie să procedez în cazul în care doresc să returnez unul sau mai multe produse?

Aveți la dispoziție 14 de zile de la data la care primiți articolul(ele) pentru a le returna. Acest lucru se aplică atât produselor aflate la pret intreg, cât și celor la promotie .
Mentiune: Returnările vor fi acceptate numai dacă eticheta originală rămâne atașată.

18. Trebuie să plătesc ceva pentru returnarea produselor?

Da. Taxa de curierat în cazul unui retur este integral suportată de către client.

19. Care sunt modalitățile de plată?

ÎȚI OFERIM URMĂTOARELE MIJLOACE DE PLATĂ: plata numerar sau ramburs la primirea coletului sau plata cu card bancar.

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati site-ul si experienta dvs. de cumparaturi. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe.